Going Down Under!! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Valérie Sloot - WaarBenJij.nu Going Down Under!! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Valérie Sloot - WaarBenJij.nu

Going Down Under!!

Blijf op de hoogte en volg Valérie

11 Oktober 2013 | Nederland, Philippine

Hoi iedereen!

Nu gaat de tijd toch wel erg snel. Nog 11 dagen voordat ik vertrek naar het mooie Australië! Samen met mijn reisgenootje Rebecca en ook een deel met Eline gaan we de uitdaging aan!
De tijd is voorbij gevlogen voor mijn gevoel. De zenuwen zijn duidelijk aanwezig!

Mijn plan is om 5/6 maanden in Australië te blijven en dan nog 1 of 2 maanden Nieuw- Zeeland. Dit zijn maar ideeën hoor misschien ben ik wel veel eerder terug :)

hier kunnen jullie dus al mijn avonturen bijhouden!

Hopelijk nog tot zaterdag op mijn afscheidsfeestje!

Liefs Valérie

  • 11 Oktober 2013 - 22:35

    Ans:

    Lieve schat, goeie reis en veel plezier!! Maak er wat moois van!! Dikke kus, ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Philippine

Valérie

Actief sinds 09 Okt. 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 10683

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: